کانون تبلیغات و آگهی نیسان مجری انحصاری تبلیغات استارتاپ خیکی ها شد

Khikkiha Startup

0
108

جریان درآمدی شرط کافی نه، اما شرط لازم برای بقای یک استارتاپ می باشد. اگر مشتریان را قلب مدل کسب و کار بدانیم، جریان درآمدی شریان های آن را تشکیل می دهد. آخرین مدل درآمدی که استروالدر و پیگنیور در کتاب معروف خلق مدل کسب و کار آورده اند، درآمدزایی از راه تبلیغات می باشد. هرگاه استارتاپ بتواند حجم انبوهی از مشتریان رایگان را جذب سرویس خود کند، زمان آن رسیده که از این مدل درآمدی استفاده نماید.

استارتاپ خیکی ها؛ که بعد از لانچ خود فعالیت های زیادی را جهت پیشرفتش انجام داده، اکنون در راستای مدل درآمدی خود گامی جدید برداشته است. از آنجا که یکی از مدل های درآمدی این استارتاپ تبلیغات بوده است، اکنون با توجه به حجم مشتریانش زمان را برای این اقدام مناسب دانسته و در راستای انجام هدفمند آن با کانون آگهی و تبلیغات نیسان به عنوان مجری انحصاری تبلیغاتی خود تفاهم نامه ای را منعقد نموده است و در این بخش آن را به عنوان شریک کلیدی (Key Partner) خود می داند.

طبق این تفاهم نامه خیکی ها، از همه فعالین اصناف مرتبط با غذا و نوشیدنی مانند رستوران، فست فود، تالار پذیرایی، کافه و … تقاضا نموده که در صورت درخواست تبلیغات در تمامی پیج های مرتبط با استارتاپ خیکی ها با گروه نیسان هماهنگ شوند.

و اما نیسان کیست؟

حدود دو سال از شروع فعالیت کانون آگهی و تبلیغات نیسان میگذرد اما حسن صقری مدیریت مجموعه سابقه ای ۱۴ ساله در حوزه تبلیغات دارد و نیسان را پیشرو در زمینه تبلیغات کرمان می داند. این کانون با انجام بیش از دویست پروژه مشتریانی چون شرکت نیسان بتن کرمان، شرکت طرح و ساخت عمارات نیسان، سیمان ممتازان، سیمان زرین رفسنجان و مدیران خودرو را در رزومه خود دارد.

این مجموعه با قرارداد همکاری با استارتاپ خیکی ها به دنیای کارآفرینی نیز وارد شده است.

 

افزودن دیدگاه